Reklama i profilowanie klientów - zbawienie czy przekleństwo naszych czasów?
Wydział Zarządzania PW zaprasza na Klub Informatyka poświęcony tematyce profilowania klientów. Uczestnikom przedstawione zostaną zarówno prawne aspekty zagadnienia, jak i problematyka od strony marketingowej.
Klub Informatyka Polskiego Towarzystwa Informatycznego organizowany jest wspólnie z Internet Academy by ICANN, Kancelarią Prawną APLAW, Kołem Naukowym Własności Intelektualnej IP działającym na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
O aspektach prawnych profilowania klientów opowie mec. Artur Piechocki z kancelarii prawnej APLAW, specjalizujący się między innymi w zagadnieniach nowych technologii i Internetu, z kolei Dobromir Ciaś, CEO w agencji e-commerce EDGE NPD, laureat z listy New Europe 100 - największych innowatorów w CEE, przedstawi problematykę od strony marketingowej.
Wydarzenie odbędzie się 27 marca br. o godz. 18:00 na Uniwersytecie Warszawskim, sala nr 1.2 w Collegium Iuridicum II, ul. Lipowa 4 (budynek BUW).
Liczba miejsc jest ograniczona, konieczne są zapisy pod adresem: katarzyna.buczkiewicz@aplaw.pl
Klub będzie filmowany. Wiąże się to każdorazowo z wyrażeniem przez wszystkich uczestników Klubu zgody na wykorzystanie ich wizerunku w relacjach wideo, które można znaleźć w kanale PTI portalu Youtube, a także w portalu Oddziału Mazowieckiego PTI oraz w informacjach noszących tag wideo.
Więcej informacji na stronach organizatorów:
https://mazowsze.pti.org.pl/21,klubyinformatyka
Źródło: WZ PW